Mai mult spațiu după upgrade-ul la Windows 10

Mai mult spațiu după upgrade-ul la Windows 10

Acum câteva luni mi-am cumpărat o tableta cu sistemul de operare la Windows 8, iar după câteva săptămâni, am primit upgrade-ul la Windows 10.

Problema care am avut-o imediat după acel upgrade a fost ca am pierdut câțiva GB de memorie interna.

Am observat ulterior, ca Windows a păstrat versiunea veche „just in case” nu îmi plăcea upgrade-ul și vreau sa revin la ea.

Fiind mulțumit de noul sistem de operare, dar frustrat pentru ca am pierdut ceva GB, am început sa caut sa vad dacă pot remedia problema și am găsit soluția:

1.Deschizi „Settings” și alegi prima opțiune „System”:

s1

2.Storage:

s2

3.Dai click sau apeși sus unde scrie „This PC” și se deschide:

s3

4. Aici intri la „Temporary files” și la ultima opțiune dai pe „Delete previous versions”

s4

Făcând pași de mai sus, am reușit sa recuperez 2,7 GB. Acest lucru am făcut pe un Lenovo Yoga Tab 2, dar fiind vorba de sistemul de operare, același lucru este valabil la orice device care funcționează pe Windows.

Lasă un răspuns

