Smart band…o parere!

Smart band…o parere!

Brățări biometrice, Brățări fitness, brățări de măsurat pași, varianta „Cheap” la un smart watch.

Oricum ai vrea sa le numești, eu le recomand, dar nu pentru funcția lor „măsurat pași” care sincer….nu te va ajuta sa slăbești dacă faci target ul care ti le propune numai te obosește degeaba încercând sa faci numărul acela.

Eu vroiam sa îmi cumpăr una de ceva timp, dar nu eram sigur, gândindu-ma ca: „La ce as avea eu nevoie sa îmi știu numărul de pași?”

Într-un final nu am cumpărat, dar am primit una cadoul de ziua mea și am observat alte funcții mult mai valoroase decât „numărat pași”:

1. Primești un apel, un SMS, sau o notificare care nu o auzi ca ești departe de telefon, telefonul este in alta camera sau este pe vibrați si ai haine foarte groase, nu îl simți, brățara te avertizează vibrând și crede-ma nu ai cum sa nu o simți, fiind la încheietura mâini.

2. Alarma discreta. Ok, nu toate au asa face, dar modelul care îl am eu are (revin mai târziu specificând care era acesta). Decât sa ai o alarma care „te scoate din mormânt” când suna, mai bine o vibrație mărunta dar imposibil de ignorat la nivelul mâinii;

3. Monitor de somn. Împreuna cu aplicația care este instalata, brățara cu ajutorul senzorilor incorporați si la unele modele mai avansate cu sistem de măsurat pulsul, poate sa iți înregistreze cu aproximație fazele domnului. Eu am testat pe mine si este destul de exact.(Aveam „Deep sleep” putin, chiar eram si eu mai obosit; si nu era un efect Placebo).

Toate astea o face fiind foarte mica, nu te deranjează când dormi și unele modele pot tine loc si de ceas.

Mi Band de la Xiaomi – ce folosesc eu; are toate funcțiile de mai sus și costa sub 100 de Ron

1438249522brataraxiaomimibandfitnessmonitorneagra2

Alte brățări interesante sunt:

Fitness Cronos Smart + Heart Rate

1458141797lzpo

sau Fitness Cronos Hebe Pro

1453370985lko71

Lasă un răspuns

